Partnereink megrendeléseire egyedi ügyviteli szoftvereket, távfelügyeleti-rendszereket és egyéb kritikus alkalmazásokat készítünk, kiegészítő support-szolgáltatással, igény esetén 24 órás rendelkezésre állással.
Egyedi, projektalapú szoftverfejlesztéseinkben ötvözzük a kis cégek rugalmasságát, és a nagyok többéves tapasztalatát, megbízhatóságát. Ügyfélközpontú kiszolgálás jellemzi cégünket. Mindig a legújabb, de már bevált fejlesztési irányokat és technológiát alkalmazunk. Szakembereink tudására, tapasztalataira alapozva a megoldások széles spektrumát alkalmazzuk, a beágyazott rendszerektől az alkalmazásszervereken át, a mobiltelefonos implementációkig szerteágazó fejlesztési környezetben.
Alkalmazásaink többsége az egyenlegvezetés, felügyeleti-rendszerek és a riportozás területén bizonyítanak. A “zöld mezős” beruházásokon túl specialitásunk: az ügyfeleink meglévő szoftvereinek modernizálása, továbbfejlesztése és elszeparált rendszereinek integrációja.
TechnológiaOracle |
Programnyelvek |
Munkamódszer
Mindig az ügyfélkérésnek, de sokkal inkább a feladatot, az elérendő célt szem előtt tartva választunk munkamódszert, legyen az hagyományos vízesés-modell, vagy agilis fejlesztési megközelítés. Rendkívüli hangsúlyt fektetünk az általunk fejlesztett programok minőségbiztosítására. Ennek érdekében szigorú ajánlásokat adunk és ezek betartását követeljük meg fejlesztőinktől. Például a kódok automatikus tesztelésének (Test Driven Development), illetve minden emberi beavatkozást mellőző, automatikus binárisok előállítási mechanizmusának alkalmazásával.
Real-time egyenlegvezető-rendszer
Lehetővé tesszük integrált, konvergens szolgáltatások nyújtását mobil, vonalas, kábeles és IP ügyfelek számára. Telco frontend és backend alkalmazásaihoz integrált, és saját provisioning modulokkal közvetlenül a hálózati végberendezésekkel kommunikáló rendszerrel!
- Ügyfélkezelés (Customer management)
- Szerződéskezelés (Contract management)
- Szolgáltatás- és tarifanyilvántartás (Sales and Service Catalogue)
- Feltöltéskezelés (Payment and Recharging)
- Árazás és engedélyezés (Instance Rating and Mediation)
- Mediáció (Mediation)
- Szolgáltatás provisioning (Service provisioning)
- Szolgáltatásminőség-kezelés (Service Quality management)
Rövid piacra lépési idővel nyújthat komplex szolgáltatásokat ügyfelei számára:
- Kereszttermék promóciók. Egyes szolgáltatások fogyasztás ösztönzése más igénybe vett szolgáltatások alapján.
- Ügyfélmegtartási-rendszer. Hűségpontok gyűjtése és az elért kedvezmény szintek alapján választható prémium kedvezmények erősítik az ügyfelek lojalitását.
Oracle™ és Unix / Linux alapokon nyújt telco grade megbízhatóságot. Az architektúra lineárisan skálázható, több millió ügyfél konkurens kiszolgálása is problémamentes.
Moduláris felépítése miatt a Telco-berendezések különféle árazási protokolljait kezelni tudjuk, legyen szó akár a Mobile IN, akár az IMS rendszerekről.
Hálózat-, épület- és rendszerfelügyelet HW támogatással
Ajánlatunk
- Központosított rendszerfelügyelet
- Tanácsadás felügyeleti-rendszer témájú projektekben
- Nagyszámú távoli telephellyel rendelkező hálózatok teljes körű menedzselésére
- Nagy sebességű adatgyűjtés és beavatkozás
- Távoli telephelyeken elhelyezett berendezésekben keletkező riasztások összegyűjtése és egy felügyeleti-központba juttatása
- Riasztások előfeldolgozása, azok közötti korrelációk, ok-okozati összefüggések detektálása, majd a szűrt információk megjelenítése
Nagyszámú berendezések periodikus mérése, a mért adatok gyűjtése, adatbázisban történő tárolása, a szükséges interpolációk és aggregációk kiszámítása, riasztások generálása és az adatok megjelenítése a rendszer prezentációs moduljainak segítségével.
Miért válasszon minket?
Tapasztalat
Magyarország több mint 2500 telephelyének távoli felügyeletét biztosító Physical Network Management (PNM) rendszert fejlesztettük.
Saját fejlesztésű felügyeleti-rendszerrel is rendelkezünk. Rubin RUBICON. A rendszer lakó-, iroda-, vagy ipari épületekben egyaránt alkalmas a legkülönbözőbb elektromos fogyasztók vezérlésére, felügyeletére (világítás, szellőzés, árnyékolók, stb.), elektronikus-alrendszerek (riasztó, tűzjelző, szabályozó stb.) intelligens felügyeletére, a felhasználó igényeire szabott módon. (iOS és Android eszközökről is vezérelhető)
Integrációs képesség
A jelenlegi rendszer több ezer telephely, hozzávetőlegesen 100 különböző típusú, több tízezres darabszámú berendezését képes összefogni. A rendszer akár napi félmillió esemény feldolgozását is el tudja végezni úgy, hogy ezen eseményeket az összetett korrelációk néhány száz emberi beavatkozást igénylő folyamattá alakítják át.
Modulrendszerű-felépítés
Az egyes feladatokat ellátó modulok jól elkülöníthető plusz funkciók összeválogatását teszik lehetővé:
- Térképes megjelenítő
- Riportgeneráló és kiküldő
- Beléptető
- Firmware-letöltő
- SMS/e-mailértesítő
Support
24 órás támogatást biztosítunk a szoftver- és a hardverkomponensekre egyaránt. Az üzemeltetési-folyamatok az ITIL V3 ajánlásai alapján kerültek kialakításra (Incident-, Fault-, Configuration-, Change-, Release- és SLA Management). A teljes rendszer rendelkezésre-állási paramétereit (KPI) automata mérőrendszer méri, melynek határértékeit a szolgáltatási szintre vonatkozó szerződés (SLA) szabályozza.
Minőségbiztosítás
Az általunk nyújtott megoldásokkal Partnereink képesek szolgáltatásaikat magas szinten tartani, képesek piaci részesedésüket növelni és szolgáltatásaik palettáját bővíteni. Az általunk szállított és supportált rendszerek folyamatos minőségbiztosítás alatt állnak és a legmagasabb szintű követelményrendszereknek felelnek meg. Részletek: >>>
Nagy adatbázisok kezelése
Vállalati környezetben a nagy adatbázisok kezelésének megközelítése megváltozott! A sikeres vállalatok egyedi szoftvert használnak munkafolyamataik és ügyfélkezelésük támogatására. Sikeres vállalat nem engedheti meg magának a lassú reakciót vagy a kényelmes kivárást!
- Ha nőt az adatmennyiség a vállalatnál és a hatékonyság stagnál vagy csökkent
- Ha egyre több adatot kapnak és egyre több adattal dolgoznak, de munkafolyamataik száma nőt és azok lelassultak.
- Ha az információ több különböző felületen és eszközön érhető el a dolgozók számára, de az eltérő adatot tartalmaz, vagy eltérő módon jelenik meg
- Ha ügyfeleit többféle eszközön (Web, Ipad, Mobil) és felületen szeretné kiszolgálni.
- Ha ügyfelei igénylik a pontos és gyors kiszolgálást
- Ha új üzleti modell bevezetését tervezi
Tranzakció központú alkalmazások (pénzügy, számvitel, kontrolling, számlázás) pl.: DOMINO
Működést támogató alkalmazások (vevői, szállítói adatok nyilvántartása, bérszámfejtés, munkaerő-gazdálkodás)
Döntéstámogató alkalmazások (menedzsment számára szükséges kimutatások, anyaggazdálkodás, készletezés munkafolyamatait érinti.) (Rubin ENERGIAMENEDZSMENT)
Miért válasszon minket?
Minőségbiztosítás és garancia.
Mi 6 millió elégedett ügyfél napi 40 millió tranzakcióját kezeljük.
részletek: Domino>>>
Kompetencia lista
Kompetencia |
Referencia |
|
PNM – Hálózatfelügyelet (Folyamatos fejlesztés és üzemeltetés) |
|
DOMINO – Real-time árazás (Folyamatos fejlesztés) LogBOOK Joganyag kezelő |
|
PULSE Performancia- menedzsment (Folyamatos fejlesztés és üzemeltetés) |
|
Alarm feldolgozó RescueCell Életmentő- eszköz (Fejlesztés) |
|
ADMOS Reklám monitoring (Fejlesztés) Mobil APP Szavazatszámláló |