IT Support

A jól felépített IT support a vállalat sikerét garantálja

Közép- és nagyvállalatok számára kínáljuk az üzletmenet folytonosságát és minőségének megtartását támogató IT Support-szolgáltatásunkat.  Az általunk fejlesztett szoftver- és hardverrendszerek másodlagos támogatását (2nd Line Support) biztosítjuk. A közösen kialakított ITIL® V2 alapú folyamatokhoz és kiszolgáló eszközökhöz való kapcsolódás az ITIL Incidens-, Problem-, Configuration-, Release- és Service Level Management funkcióik mentén.

Egyedi felkérésre testre-szabott megoldásokkal Solaris, DigitalUnix, Linux (Debian, Ubuntu, RedHat, CentOS)  alapú rendszerekhez is:

  • Igény szerint, akár 7×24 órás rendelkezésre-állással
  • Magasan kvalifikált szakértő munkatársakkal: telefonos és e-mail kapcsolattal, call center
  • Helyszíni kiszállással

 

Mit nyújtunk?

Gyors hibaelhárítás: stabil működést garantáló eszközökkel és  saját fejlesztésű monitoring és távoli beavatkozást támogató IT elemekkel

Az üzletmenet folytonosságát és a minőség fenntartását.

 

  • Magas színvonalú szolgáltatás-menedzsment és szolgáltatás- riportokkal
  • A szabályzatoknak és az  ügyrendi követelményeknek való megfeleléssel
  • A megfelelő módszertan alkalmazásával
  • Biztos technológiai és szakértői háttérrel
  • Kiemelt kommunikációval (rendszeres konzultáció)
  • Az igényektől függő szakmai tudással, kapacitással rendelkező üzemeltetési csapattal
  • Az együttműködés során megismert know-how,  üzleti információk és adatok bizalmas kezelésével
  • Hibák gyors elhárítása mellett szolgáltatásunk kiterjed a szolgáltatás-orientált IT folyamatok szakmai áttekintésére, tanácsadásra is

 

Miért válasszon minket? 

Rubi IT support

 

 

salesbutt