SW/HW rendszertámogató munkatársat keresünk!

 

 

Leendő  felettesed üzenete:

Ha egyetértesz, hogy az értékes és jó dolgokat nemcsak megszerezni kell, hanem meg is tartani – sőt magasabbra emelni, csatlakozz a Rubinhoz. Mi ebben hiszünk már közel 3 évtizede.

Jó hír az, hogy nemcsak az ügyfeleinkre tekintünk ebben a szellemben, hanem kollégáinkra is.

Mi a Rubinban mindig is fontos értéknek tekintettük az emberi erőforrást, hogy magas szintű szakmaiság mellett, jó atmoszférájú erőtér vegyen minket körül, ahol szakembereink szívesen adják tudásuk legjavát azokért a célokért, amelyekért egy csapatként, közösen dolgozunk.

Ha fontos számodra, hogy tudásodat, tapasztalataidat elismerjék, nap mint nap támogató, inspiráló környezet vegyen körül, hogy szakmailag tovább fejlődj, hogy kezdeményezéseidet megvalósítsd, – csatlakozz hozzánk és velünk együtt emeld a software és hardware üzemeltetés feladatainak jelentőségét oda, ahová az igazából való: a középpontba!

Ha képes vagy észrevenni az üzemeltetés szemüvegén keresztül az ügyféltámogatásban lévő stratégiai fontosságú elemeket és képes vagy meglátni egyetlen vízcseppben is a tengert, csatlakozz a hozzánk és legyél SW/HW rendszertámogató munkatárs.

 

A következő feladatok várnak:

  • a kiemelt prioritású szoftveralkalmazásaink, szolgáltatásaink szenzitív incidenseinek SLA feltételekhez igazodó end2end menedzselése
  • az incidens elhárításának irányítása, az események, tevékenységek dokumentálása
  • protokollok szerinti, vállalati szintű tájékoztatás biztosítása
  • az illetékes szakmai területek bevonása mellett az egyes területek problémakezelésének menedzselése
  • a szolgáltatásüzemeltetés- és incidenskezelés érdekeinek képviselete a technológiai- és szolgáltatásfejlesztéseknél
  • részvétel különféle tesztelési projektekben
  • javaslatok megfogalmazása a működésfejlesztés tekintetében.

 

Csatlakozz hozzánk, ha

  • minimum középfokú műszaki végzettséget szereztél telekommunikációs és/vagy informatikai üzemeltetés-támogatási területen
  • ismered a különféle hibajegykezelő rendszereket, illetve a tesztelési módszertanokat
  • proaktív attitűddel, kiemelkedő kommunikációs képességgel, fejlett problémamegoldó képességgel rendelkezel
  • csapatjátékos vagy, emellett ügyfél-orientált gondolkodás jellemez
  • büszke vagy analitikus gondolkodásodra, kezdeményezőképességedre, innovatív szemléletedre
  • könnyen és szívesen tanulsz új dolgokat
  • képes vagy felelősségteljes, önálló munkavégzésre

 

Előnyt jelent a számodra, ha

  • ha felsőfokú végzettséged van
  • ha hasonló munkakörben szerzetél már tapasztalatot
  • ha járatos vagy automatikus tesztek írásában
  • rendelkezel ISTQB képesítéssel
  • ismered a különféle hálózati protokollokat (TCP/IP, HTTP(S), SNMP, ICMP, SOAP)
  • van gyakorlatod forráskezelő rendszerek használatában (SVN, GIT)
  • ismered az ITIL alapelveket esetleg van tapasztalatod azok gyakorlati alkalmazásában
  • magas szintű – lehetőleg szakmai – angol nyelvtudásod van

 

Pályázat benyújtása az alábbi felületen, vagy a karrier@rubin.hu email címen.

A kiválasztás folyamatáról információk.

 

 
 

Ellenőrzés