Leendő felettesed üzenete:
Ha egyetértesz, hogy az értékes és jó dolgokat nemcsak megszerezni kell, hanem meg is tartani – sőt magasabbra emelni, csatlakozz a Rubinhoz. Mi ebben hiszünk már közel 3 évtizede.
Jó hír az, hogy nemcsak az ügyfeleinkre tekintünk ebben a szellemben, hanem kollégáinkra is.
Mi a Rubinban mindig is fontos értéknek tekintettük az emberi erőforrást, hogy magas szintű szakmaiság mellett, jó atmoszférájú erőtér vegyen minket körül, ahol szakembereink szívesen adják tudásuk legjavát azokért a célokért, amelyekért egy csapatként, közösen dolgozunk.
Ha fontos számodra, hogy tudásodat, tapasztalataidat elismerjék, nap mint nap támogató, inspiráló környezet vegyen körül, hogy szakmailag tovább fejlődj, hogy kezdeményezéseidet megvalósítsd, – csatlakozz hozzánk és velünk együtt emeld a software és hardware üzemeltetés feladatainak jelentőségét oda, ahová az igazából való: a középpontba!
Ha képes vagy észrevenni az üzemeltetés szemüvegén keresztül az ügyféltámogatásban lévő stratégiai fontosságú elemeket és képes vagy meglátni egyetlen vízcseppben is a tengert, csatlakozz a hozzánk és legyél SW/HW rendszertámogató munkatárs.
A következő feladatok várnak:
- a kiemelt prioritású szoftveralkalmazásaink, szolgáltatásaink szenzitív incidenseinek SLA feltételekhez igazodó end2end menedzselése
- az incidens elhárításának irányítása, az események, tevékenységek dokumentálása
- protokollok szerinti, vállalati szintű tájékoztatás biztosítása
- az illetékes szakmai területek bevonása mellett az egyes területek problémakezelésének menedzselése
- a szolgáltatásüzemeltetés- és incidenskezelés érdekeinek képviselete a technológiai- és szolgáltatásfejlesztéseknél
- részvétel különféle tesztelési projektekben
- javaslatok megfogalmazása a működésfejlesztés tekintetében.
Csatlakozz hozzánk, ha
- minimum középfokú műszaki végzettséget szereztél telekommunikációs és/vagy informatikai üzemeltetés-támogatási területen
- ismered a különféle hibajegykezelő rendszereket, illetve a tesztelési módszertanokat
- proaktív attitűddel, kiemelkedő kommunikációs képességgel, fejlett problémamegoldó képességgel rendelkezel
- csapatjátékos vagy, emellett ügyfél-orientált gondolkodás jellemez
- büszke vagy analitikus gondolkodásodra, kezdeményezőképességedre, innovatív szemléletedre
- könnyen és szívesen tanulsz új dolgokat
- képes vagy felelősségteljes, önálló munkavégzésre
Előnyt jelent a számodra, ha
- ha felsőfokú végzettséged van
- ha hasonló munkakörben szerzetél már tapasztalatot
- ha járatos vagy automatikus tesztek írásában
- rendelkezel ISTQB képesítéssel
- ismered a különféle hálózati protokollokat (TCP/IP, HTTP(S), SNMP, ICMP, SOAP)
- van gyakorlatod forráskezelő rendszerek használatában (SVN, GIT)
- ismered az ITIL alapelveket esetleg van tapasztalatod azok gyakorlati alkalmazásában
- magas szintű – lehetőleg szakmai – angol nyelvtudásod van
Pályázat benyújtása az alábbi felületen, vagy a karrier@rubin.hu email címen.
A kiválasztás folyamatáról információk.