Tisztelt Ügyfeleink, kedves Partnereink!
Cégünk a koronavírus terjedésének lassítása érdekében átszervezte tevékenységét.
A partnerek és munkatársak védelme mellett célunk, hogy ügyfeleink a tőlünk megszokott hatékony és minőségi szolgáltatáshoz jussanak hozzá. Szakértő, IT cégként felkészülten és gyorsan reagáltunk a változásra. Kollégáink home office-ban dolgoznak, a megbeszéléseket online közvetítéssel tarjuk. A hardver gyártásért felelős kollégáink egyedi munkarendben és az egészségügyi előírásoknak megfelelő környezetben dolgoznak.
Az IT- és mobilkommunikációs szolgáltatások szerepe a járvány időszakában megnő, így a mi szerepünk is felértékelődik. Feladataink sokaságával azonban nem visszaélni szeretnénk, hanem még jobban helytállni.
Hálózatfelügyeleti berendezéseink és energiamonitorozó-rendszereink a mobilszolgáltatók infrastruktúrájában látnak el felügyeleti szerepet, hozzájárulnak a hálózatok és a szervertermek üzembiztonságához. Munkánkkal segítünk, hogy partnereink a megnövekedett igények mellett is magas színvonalon szolgáltathassanak.
Rubin Support-szolgáltatásuk folyamatosan elérhető: 7×24 órás rendelkezésre-állással.
Bízva a jövőben
Üdvözlettel,
Rubin Team