Hálózat-, épület- és rendszerfelügyelet HW támogatással

Ajánlatunk

  • Központosított rendszerfelügyelet
  • Tanácsadás felügyeleti-rendszer témájú projektekben
    • Nagyszámú távoli telephellyel rendelkező hálózatok teljes körű menedzselésére
    • Nagy sebességű adatgyűjtés és beavatkozás
    • Távoli telephelyeken elhelyezett berendezésekben keletkező riasztások összegyűjtése és egy felügyeleti-központba juttatása
    • Riasztások előfeldolgozása, azok közötti korrelációk, ok-okozati összefüggések detektálása, majd a szűrt információk megjelenítése

a041

Nagyszámú berendezések periodikus mérése, a mért adatok gyűjtése, adatbázisban történő tárolása, a szükséges interpolációk és aggregációk kiszámítása, riasztások generálása és az adatok megjelenítése a rendszer  prezentációs moduljainak segítségével.

Miért válasszon minket?

 abra3

Tapasztalat

Magyarország több mint 2500 telephelyének távoli felügyeletét biztosító Physical Network Management (PNM) rendszert fejlesztettük.

Saját fejlesztésű felügyeleti-rendszerrel is rendelkezünk. Rubin RUBICON. A rendszer lakó-, iroda-, vagy ipari épületekben egyaránt alkalmas a legkülönbözőbb elektromos fogyasztók vezérlésére, felügyeletére (világítás, szellőzés, árnyékolók, stb.), elektronikus-alrendszerek (riasztó, tűzjelző, szabályozó stb.) intelligens felügyeletére, a felhasználó igényeire szabott módon. ( iOS és Android eszközökről is vezérelhető)

Integrációs képesség

A jelenlegi rendszer több ezer telephely, hozzávetőlegesen 100 különböző típusú, több tízezres darabszámú berendezését képes összefogni. A rendszer akár napi félmillió esemény feldolgozását is el tudja végezni úgy, hogy ezen eseményeket az összetett korrelációk néhány száz emberi beavatkozást igénylő folyamattá alakítják át.

Modulrendszerű-felépítés

Az egyes feladatokat ellátó modulok jól elkülöníthető plusz funkciók összeválogatását teszik lehetővé:

  • Térképes megjelenítő
  • Riportgeneráló és kiküldő
  • Beléptető
  • Firmware-letöltő
  • SMS/e-mailértesítő

Support

Akár 24 órás támogatást biztosítunk a szoftver- és a hardverkomponensekre egyaránt.  Az üzemeltetési-folyamatok az ITIL V3 ajánlásai alapján kerültek kialakításra (Incident-, Fault-, Configuration-, Change-, Release- és SLA Management). A teljes rendszer rendelkezésre-állási paramétereit (KPI) automata mérőrendszer méri, melynek határértékeit a szolgáltatási szintre vonatkozó szerződés (SLA) szabályozza.