Közép- és nagyvállalatok számára kínáljuk az üzletmenet folytonosságát és minőségének megtartását támogató IT Support-szolgáltatásunkat. Az általunk fejlesztett szoftver- és hardverrendszerek másodlagos támogatását (2nd Line Support) biztosítjuk. A közösen kialakított ITIL® V2 alapú folyamatokhoz és kiszolgáló eszközökhöz való kapcsolódás az ITIL Incidens-, Problem-, Configuration-, Release- és Service Level Management funkcióik mentén.
Egyedi felkérésre testre-szabott megoldásokkal Solaris, DigitalUnix, Linux (Debian, Ubuntu, RedHat, CentOS) alapú rendszerekhez is:
- Igény szerint, akár 7×24 órás rendelkezésre-állással
- Magasan kvalifikált szakértő munkatársakkal: telefonos és e-mail kapcsolattal, call center
- Helyszíni kiszállással
Mit nyújtunk?
Gyors hibaelhárítás: stabil működést garantáló eszközökkel és saját fejlesztésű monitoring és távoli beavatkozást támogató IT elemekkel
Az üzletmenet folytonosságát és a minőség fenntartását.
- Magas színvonalú szolgáltatásmenedzsment és szolgáltatás-riportokkal
- A szabályzatoknak és az ügyrendi követelményeknek való megfeleléssel
- A megfelelő módszertan alkalmazásával
- Biztos technológiai és szakértői háttérrel
- Kiemelt kommunikációval (rendszeres konzultáció)
- Az igényektől függő szakmai tudással, kapacitással rendelkező üzemeltetési csapattal
- Az együttműködés során megismert know-how, üzleti információk és adatok bizalmas kezelésével
- Hibák gyors elhárítása mellett szolgáltatásunk kiterjed a szolgáltatás-orientált IT folyamatok szakmai áttekintésére, tanácsadásra is
Miért válasszon minket?
- TELCO iparág ismeret
- Referencia
- Magasan képzett szakemberek
- Kompetencia
- Országos hálózatüzemeltetési tapasztalat
- Rugalmasság
- Minőségbiztosítás